Reikėtų pradėti nuo to, jog sankaba yra detalė, kuri peduoda sukimo momentą iš variklio į pavarų dėžę.Jos pagrindinnė paskirtis – leisti pajudėti automobiliui iš vietos ir perjungti pavarą į aukštesnę arba žemesnę. Tai tarpinė detalė, kuri iš esmės visada yra veikiama trinties, todėl sankabos keitimas yra planuojamas visiems automobiliams su mechanine pavarų dėže. Sankabos tarnavimo laikas priklauso nuo gamintojo sąžinės ir techninių sprendimų, o taip pat nuo vairuotojo vairavimo stiliaus ir įgūdžių.
    Sankabos keitimo komplektas sudarytas iš 3 esminių elementų: sankabos disko, kurio darbinį paviršių sudaro frikcinė medžiaga, diskatoriaus, kuris prispaudžia sankabos diską prie smagračio, ir išmanamojo guolio. Sudėtingesniais atvejais kartus su šiais elemenatais tenka keisti ir smagratį.
    Kai automobilis nuvažiuoja pakankamai ilgą ridą, dažniausiai susidėvi sankabos diskas arba išsausėja išminamasis guolis. Tokiu atveju atsiranda pašaliniai garsai arba svilėsių kvapas, pavaros jungiamos ne taip tiksliai, o kartais net prarandamas sukibimas tarp pavarų dėžės ir variklio, dėl ko važiuojant variklio apsukos gali gana netikėtai staiga pakilti. Tai ženklas, jog sankabai reikia remonto. Nuo to, kiek laiko praeis nuo pirmųjų sankabos gedimo simptomų iki tol, kol pasiryšite ją remontuoti, gali priklausyti ir remonto kaina.
    Sankabos keitimas yra rimta procedūra, kartais reikalaujanti ne vieno mechaniko. Ypač, kai reikia nuimti visą pavarų dėžę. Tokius remontus geriausia patikėti man. Savo autoservise be jokio vargo klientams greitai nustatysiu sankabos būklę ir rekomenduosiu, kada ją reikėtų keisti.