Nors mūsų šalyje „Lamborghini“ markės atstovybės nėra, tačiau tai nereiškia, jog Lietuvoje nėra vietos, kurioje būtų galima aptarnauti brangų, egzotišką superautomobilį. 

Įprastai, norint aptarnauti tokį automobilį, šių gražuolių savininkai nesuka galvos ir keliauja į užsienyje esančias atstovybes. Ne vieną kartą girdėjome, jog „Bentley“ automobiliai vežami į Vokietiją, „Nissan GT-R“ į Suomiją. Tačiau štai šio „Lamborghini Gallardo“ kabrioleto savininkas priėmė racionalesnį sprendimą.

Ne visada kukliai atrodančiose dirbtuvėse tvarkomi tik 10 ar 20 metų senumo automobiliai. Mūsų skaitytojo, Tomo, dirbtuvėse neseniai apsilankė tikras žvėriukas – „Lamborghini Gallardo Spyder“. Juodos spalvos, vos keletos metų senumo automobilis nuo savo konkurentų skiriasi ne tik itališku dizainu, bet ir 10 cilindrų atmosferiniu benzininiu varikliu.

5.2 litro, 10 cilindrų agregatas

5.2 litro, 10 cilindrų agregatas išvysto daugiau kaip 500 arklio galių ir leidžia šiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 4 sekundes. Maksimalus greitis? Žinoma, kad didesnis nei 320 km/val.

Taigi,dėl kokios priežasties šis automobilis atvyko į Tomui priklausančias dirbtuves? Tomo teigimu, problema buvo su automobilyje esančio variklio cilindrais, tačiau net ir turėdami tokį išskirtinį automobilį savo dirbtuvėse, „Lamborghini“ variklį tvarkę meistrai neišsigando ir visus darbus atliko taip pat kokybiškai kaip ir oficialioje atstovybėje dirbantys meistrai.

© 2016 TomServis

logo-footer

Prisijunkite prie mūsų: